2016. március 15., kedd

Napló

Szombaton Mátyás-templom (lásd alább)

Vasárnap tavaszoltam (pedig nem is akkor sütött igazán a Nap, de akkor jutott rá kedv és idő)





Tegnap keresztlányoztam vidéken (képek személyiségi jogok miatt nem lesznek, de kedves, szép és aranyos, amilyennek lennie kell :)

Ma meg ünnepeltem itthon, tettem egy kört a művházban is, annyi mindennel készültek:





















Délután meg még tűz egy másik vidékre, hogy megvonatoztassam a kokárdámat. Hacsak nem lesz még olyanabb az idő, mint itt a hegyen, lassan már ez is hagyományosnak számít :(


(és, ha valaki azt gondolná, hogy igazán elüldögélhetnék már a kályha (konvektor) mellett, lehet, hogy igaza van, eljön annak is az ideje, de azért jó volt így ez a négy nap)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Téli taliga

  Meghökkentő kép, így, nyár derekán, de nekem kedves. Szeretem a hangulatát, a meglátott pillanatot, elképzelem a csöndes, téli utcát e...