2013. június 19., szerda

Születésnapok

Vasárnap este ottragadtam a tévé előtt a Marton Éva-gálát nézni. Az egyik műsorvezető idétlenkedéseit leszámítva szép volt, méltó, nézhető. Már az előzeteseken megdöbbentem: hetven éves?!

Éppen így, vagy még jobban elképedtem, amikor, szintén a hétvégén, egy riportban Kóbor Jánosról tudtam meg ugyanezt. Hetven éves?

Ezen a hétvégén csak úgy sorjáztak ezek az évfordulók: Hűvösvölgyi Ildikó 60.

Mind-mind a fiatalságomat, a kezdődő felnőttségemet jelentik. Most egyszerre megelőztek. Szinte fölfoghatatlan. Dehát akkor én is?

A gálakoncert végén Marton Éva is énekelt egy áriát, Tosca imáját., nem megkopott fényű hangon.

Jó lenne szépen megöregedni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Téli taliga

  Meghökkentő kép, így, nyár derekán, de nekem kedves. Szeretem a hangulatát, a meglátott pillanatot, elképzelem a csöndes, téli utcát e...