2014. április 13., vasárnap

Virágvasárnap




Magasztos üdv örömhírét
hívő világ ma ünnepeld:
bűntől megváltó Jézusunk
halál urát tiporta el.

Pálmák, olajfák ágait
lengetve tódul a tömeg:
„Dávid fiának hódolat!” –
útján ujjongva zengenek.

A legfőbb szent Uralkodó
elé siessünk hát mi is,
dalolva himnuszát, vigyük
örömnek pálmaágait!

Segítse botló lépteink
a boldogító égi kéz,
hogy zengjük mindig mindenütt
a hála méltó éneket.

Atyának szól dicséretünk,
és áldjuk egyszülött Fiát,
s Vigasztaló Lelküknek is
dicsőség mindörökkön át! Ámen.

(az ünnepi zsolozsma  himnusza)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép.(Régen passió is volt Húsvétkor a templomban, apósom Szent Pétert énekelte.)
    Barkát az idén nem láttam, minden hamarabb nyílt.

    VálaszTörlés
  2. Igen, én is szeretem a Virágvasárnapot. Volt énekelt passió is, és még barkát is sikerült szerezni, nem is tudom, hol tudtak venni egy egész nagy kosárral..

    VálaszTörlés

Téli taliga

  Meghökkentő kép, így, nyár derekán, de nekem kedves. Szeretem a hangulatát, a meglátott pillanatot, elképzelem a csöndes, téli utcát e...