2014. augusztus 17., vasárnap

Blogfolyam szülinap


Ez, bizony, ma van :)
Nem, nem ennek a sokadik verziónak, ez szeptemberben még csak kétéves lesz, hanem úgy az egész nekiveselkedem a blogírásnak-állapotnak. Akkor éppen hétköznap volt, és egy kismedve bőrébe bújva hittem azt, hogy mindent el kell mesélni a világnak, ami velem történik. Az az első blog már meg sincs a világhálón, tulajdonképpen nem is bánom, hogy eltűnt.
Aztán lassan beletanultam ebbe a műfajba, és úgy vonultam ki egyre jobban a saját blogjaimból. Először még események is, aztán már csak gondolatok, versek, végül már csak a képek...
És egyre fogy a belső késztetés, hogy bármi személyeset a világ elé tárjak. Furcsa következménye a korlátlan lehetőségeknek és a nagy nyitottságnak, hogy - bár  nem kis időnek kellett eltelnie - de sorra eljutunk ehhez az érzéshez.
Legutóbb pedig arra is rájöttem, hogy a képeket is sokkal egyszerűbben, látványosabban és lényegesen többeknek tudom megmutatni más oldalon, mint meghitt, kis blogomban.

Ami viszont kétségtelen ajándéka a blogolásnak: valóssá lett virtuális barátságok, őszinte emberi kapcsolatok.

Hogy milyen jövő vár erre a blogra, nem tudom. Már túl vagyok a szünetek és abbahagyomok kötelező fázisain is, már nem teszek mélyértelmű és örökérvényűnek gondolt kijelentéseket.
Egy biztos: ma kilenc éve kezdtem el :)


7 megjegyzés:

  1. Meg akkor is, ha csak virtualis az ismeretseg, en orulok a talalkozasnak. Mar nem szeretnem, ha ez megszunne. Hianyoznal.

    VálaszTörlés
  2. Blogot írni olyan, mint kánikulában a Balaton-part. Nem muszáj hűsítőt venni a tóban, de ott van. A blog is. További kellemes munkálkodást! Hisz 9 éve ott van.

    VálaszTörlés
  3. Egymást fertőzitek (Ágival) ezzel a "betegséggel", hogy abbahagyjátok? :-((

    VálaszTörlés
  4. Azt hihetnénk, akkor hagyja abba az ember, amikor elfogyott a közlendője. Pedig nem. Túlságosan sok meg nem osztható gyűlik össze. (Nálam ez a helyzet.)

    VálaszTörlés
  5. Pontosan így érzem én is, ezt próbáltam itt leírni.

    VálaszTörlés

Téli taliga

  Meghökkentő kép, így, nyár derekán, de nekem kedves. Szeretem a hangulatát, a meglátott pillanatot, elképzelem a csöndes, téli utcát e...