2014. november 30., vasárnap

Szünet

Kedveseim!

Mint látható, hazajöttem, telve friss élményekkel.
Szégyenkezve jelentem be, hogy karácsonyig hűtlen leszek ehhez a bloghoz, mert az élményeket és a képeket most a Facebookon és egy külön erre a célra létrehozott blogban osztom meg.
Az ötödik evangélium című blog itt található.

Azért választottam ezt a formát, mert így sokkal több embert tudok elérni, köztük olyanokat is, akik egyébként nem találkoznának ezzel a témával, de így szívesen olvassák-nézik. Akit ennek a blognak az olvasói közül tudtam, gyorsan becserkésztem FB-ismerősnek, hogy ne maradjon le róla. Akit nem sikerült, és szeretné látni a képeket, kérem, jelezze, és fölveszem a csoportba. Azt nem tudom most ígérni, hogy a képek a közeljövőben máshol is elérhetők lesznek. Holnaptól munka két hét kihagyás után, évvégi téboly, örülök, ha élek.

Azért néha idenézek még.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Téli taliga

  Meghökkentő kép, így, nyár derekán, de nekem kedves. Szeretem a hangulatát, a meglátott pillanatot, elképzelem a csöndes, téli utcát e...