2014. december 23., kedd

Igen, Karácsony

Ez az árva se maradjon itt teljesen magára hagyatva így, ünnep előtte.

Tegnap még dolgoztam, úgyhogy a mába kellett belezsúfolni a bevásárlást, rámolást, sütést, majd még az ajándékcsomagolást, mindent. Nagyjából az űzött vad állapota a pillanatnyi helyzet, viszont kész a sütés! :)
(Azt kipihenni ültem le a géphez.)

Reggel megint egy mársemmisemolyan-on gondolkodtam el, ahogy jöttem hazafelé a vásárlásból. A nagy hentesnél ilyenkor kint árulják a halat a bolt előtt. Emlékszem gyerekkoromból, amíg sorba kellett állni, én az ujjamat odanyomtam az akvárium oldalához és figyeltem, ahogy tátogva odajönnek a halak. (Jöttek volna azok szerintem az ujjam nélkül is, mi mást tudtak tenni abban a tömegben?) A mai gyerekeknek már ez se jut. Az akvárium - ember- vagy állatbaráti okokból - valami lepellel körbe van vonva, hogy mi ne lássuk a halat, azok meg ne lássák még a villamost se. Megint átestünk a ló (vagy a hal?) túlsó oldalára.

De ahogy jöttem el mellette, megláttam, hogy a fekete táblán krétával a következő kiírás szerepel: PONYT!

És ettől derűs lett a napom :)
Hát mégse lesz minden tökéletes ebben a minden és mindenki jogaira oly sokat adó világban!

De az biztos, hogy suhan, úszik, közeleg már a karácsony, és a sok őrület között talán inkább ennek a derűje és békessége kezd el élni bennem is.

Ha még jár erre valaki, kívánok neki


békességes, örömteli, szép Karácsonyt!


A kép Betlehemből való, a Tej-barlangból, ahova a hagyomány szerint, Jézus születése után a Szent Család átköltözött.

2 megjegyzés:

  1. Még mindig jobb, mint ha PYTON-t írtak volna.
    Legyen szép ünneped ma, amikor az ég és a föld összeér.

    VálaszTörlés
  2. Jé, ember! Szia, Mick! :)

    Köszönöm, Neked is áldott ünnepet, örömet!

    VálaszTörlés

Téli taliga

  Meghökkentő kép, így, nyár derekán, de nekem kedves. Szeretem a hangulatát, a meglátott pillanatot, elképzelem a csöndes, téli utcát e...