2015. május 13., szerda

Visszatérés

Hősi harc volt, két héten át küzdöttem, de legyőztem a kétfejű sárkányt!
Életkép mai magyar valóságunkból: "A" szolgáltató helyreállítja a telefonvonalamat, ami ki tudja, miért hibásodott meg, de ez mindegy is. Miközben ezt sikeresen és elfogadható időn belül megteszi, egyúttal elbarmolja a netemet, ami addig működött, de most már többé nincs. A hibát bejelentem "B" szolgáltatónak, aki az én internetszolgáltatóm, mert emiatt "A" szolgáltatóval nem léphetek közvetlenül kapcsolatba. Ezután "B" szolgáltató hivatalosan jelzi "A" szolgáltatónak a hibát, és kéri a javítást. A történetbe ekkor a két szolgáltató közé belép egy újabb szereplő "kiszolgáltatott" minőségben, nevezzük "K"-nak. Elhelyezkedését jellemezhetjük úgy, hogy két szék között a pad alatt. "K" folyamatosan hívja "B"-t, hogy tegyen már valamit, de "B" csak széttárja a kezeit (ez telefonban igen hatásos), hogy a vonalnak "A" a gazdája, neki kell megoldania, ő semmit nem tehet. "K" halált megvető bátorsággal felhívja "A"-t is, hogy miért nem javítja ki a hibát, de "A" simán lepattintja, mert nem az ő ügyfele. És ez így megy körbe-körbe....
Aztán egyszercsak mégis! Senki nem kér semmit, már ami az elnézést illeti, de mindenki boldog.
"K" pedig elgondolkozik, hogy nem lenne-e okosabb a vonal gazdájánál lenni, mert annyi mindent hozhat még az élet.


3 megjegyzés:

  1. Örömmel olvasom a kifejletet. Gy.

    VálaszTörlés
  2. Húúú, de bonyolult! De úgy tűnik, hogy most minden rendeződött. Ugye, jól értelmeztem a dolgokat? :-)

    VálaszTörlés

Na. inkább mosolygósabbra :)