2015. október 11., vasárnap

És volt egy blog

Nem kellett hirtelen vagy éppen tudatos elhatározásokat tennem, terminusokat kitűzni, feltételeket szabni magamnak. Egyszerűen csak engedni kellett, hogy az élet elrendezze, és odafigyelnem a valódi belső igényemre. Az pedig most az, hogy csöndben maradjak.
Nem mondom azt, hogy vége, befejeztem, mert a képeimmel valószínűleg időnként vissza fogok térni. Talán majd olyan is lesz, hogy írok valamit.

És ne tessék aggódni, nem történt semmi nagy változás, nincsen bajom, csak szeretném letenni ezt a kötöttséget. Hogy csak egy időre vagy végleg, azt még nem tudom, és ugyanúgy nem akarom ezt most elhatározni, ahogy az elején írtam. Nem tűnök el a blogvilágból, olvasom a többieket, és mindenkinek a megkeresését magánban, kommentben szívesen fogadom bármikor, sőt, ide is benézek olykor.

Itt, lentebb, pedig a múlt hét végi tihanyi három napunk képeiből láttok egy válogatást (aki már látta az FB-on, most repetázhat :) ez volt a nyárpótló gyönyörűség és kikapcsolódás. És meg lehet nyugodni, igenis van még tihanyi visszhang! Csak jókor kell lenni hozzá jó helyen. Például este kilenckor egy szélcsendes estében a Visszhang-dombon. Ilyenkor pedig még sejtelmesebb, izgalmasabb az egész, ahogy tisztán hallani a választ az éjszakában.




8 megjegyzés:

  1. Öröm volt olvasni a blogodat. Köszönet érte.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó tudni, hogy olvasod, és köszönöm, hogy most is megértesz.
      Azt hiszem, a macsekokat és a teljesítménytúrákat leszámítva, rokonlelkek vagyunk :)

      Törlés
  2. Jó ez a visszhag-dolog. Amit kiáltasz, az jön vissza.

    VálaszTörlés
  3. Tetszik a döntésed, miközben sajnálom, hogy értékmegosztásod felfüggesztve. Tetszik, mert egy nagyobb jóért a kisebb jót ott kell (tudni) hagyni. Meggondolkoztatott engem is, hogy írjak-e tovább, vagy se. Még maradok a neten valameddig.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, Mick, ilyesmi van mögötte.
      De Te azért írjál, nem hagyhatjuk mind egyszerre abba :)

      Törlés
  4. Húúú, az első bekezdés olyan, mint egy gyászbeszéd. :-( Azért én a jövőben is időnként benézek majd, hátha mégis lesz valami új bejegyzés.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig nem annak szántam, csak éppen nem tűzködtem tele szmájlival.

      Persze, gyere! Hátha :)

      Törlés

Téli taliga

  Meghökkentő kép, így, nyár derekán, de nekem kedves. Szeretem a hangulatát, a meglátott pillanatot, elképzelem a csöndes, téli utcát e...