2016. április 6., szerda

Megértem a japánokat

akik olyan nagy ünneppé teszik a cseresznyevirágzást.

Van a főváros környékén egy olyan falu, ahol a szépet szerető és jóérzésű elődök - még a háború előtt - a főút és az utcák szélét csupa-csupa cseresznyefával ültették be. A falu lakói azóta is gondosan óvják a fáikat. Most, hogy napok óta ilyen meleg van, hirtelen virágba borultak a fák azaz virágba borult az egész falu :)
Gyönyörű!

Tegnap este egy vonattal kiszaladtam, hogy ámuljak, és hagyjam magamról lehullani a nap minden nyűgét, ziláltságát és csak rácsodálkozzak a szépségre. Egy kicsit haza is hoztam belőle:
(nem, ágat nem, az föl se merült, azok ott vannak a helyükön)










Tudom, hogy ez nem cseresznye, ez vasútállomás :)



1 megjegyzés:

  1. Ez nem (dísz)cseresznye, ez igazi!
    Már vannak rajtuk pici cseresznyék :)

    VálaszTörlés

Téli taliga

  Meghökkentő kép, így, nyár derekán, de nekem kedves. Szeretem a hangulatát, a meglátott pillanatot, elképzelem a csöndes, téli utcát e...