2018. augusztus 17., péntek

Meghúzom a blog fülét :)


Igen, kérem, ezzel a csudafinom csokoládétortával köszöntöm kedves blogomat a ma betöltött 13. születésnapján!
Igazi kamasz, szeszélyes; van, hogy egy szót sem lehet kihúzni belőle, önfejű, de azért olykor föllelkesedő, néha kedves és barátságos, egyszóval szeretetreméltó.
Főleg, ha visszagondolok azokra az időkre, amikor született. Mennyire nem ismerte még a (virtuális) világot! Azt hitte, mindent el lehet mondani. Nem is bánom, hogy a kisgyerekkori képei és szavai eltűntek a kibertérben. Aztán, ahogy nőtt, komolyodott, úgy vált egyre visszahúzódóbbá, és ez így is van jól. Közben átköltözött új lakásokba, és próbálgatja azt is, hogy mutat a legjobban. Biztosan fog még átöltözni ezentúl is. Mert tizenhárom éve itt sertepertél körülöttem, nem hagyja elfelejteni magát. Hát, csak muszáj lesz vele foglalkoznom továbbra is :)

4 megjegyzés:

  1. Boldog blogszületésnapot kívánok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Ismeretlen! Nagyon köszönöm! :)
      Vagy talán mégis ismerős vagy?

      Törlés
    2. Csak így a blogvilágon keresztül. (Elnézést, nem voltam bejelentkezve, aztán meg szokásomhoz híven kicsit világgá mentem.)

      Törlés
    3. Gondoltam, hogy Te vagy, azért kérdeztem :)
      Akkor meg vagyok nyugodva :)

      Törlés

Téli taliga

  Meghökkentő kép, így, nyár derekán, de nekem kedves. Szeretem a hangulatát, a meglátott pillanatot, elképzelem a csöndes, téli utcát e...