2013. május 19., vasárnap

Játszadozás

Igaz, a Pünkösdhöz inkább a zúgó vihar illene, de a szél fúvását fényképen nehéz megörökíteni, ezért inkább a zivatart mutatom. Szerencsém volt pénteken este, már esett, amikor leszálltam a buszról, de igazán csak akkor szakadt le az ég, amikor pont beléptem a kapun. Bátorságot véve, kiálltam az ablakba, és sikerült elkészítenem életem első villám-fényképét. Nem is láttam hirtelen, hogy ennyi ágon futott. Kezdetnek nem rossz, majd ha félni akarok, próbálkozom még :)



Ma már sokkal szelídebb az idő, a Nap sugarai áttörnek a leveleken. Megtetszett a fény és az árnyék játéka:


Talán most, a maradék másfél nap kicsit segít utolérni és rendbe tenni magamat (a múlt héten még a szokott utolsó pillanatos tempóban újságot írtunk, készen lett azért) és akkor felszabadulok, és akár visszatérek a bloghoz is. Mert mostanában csak az élményeket gyűjtöm hozzá :)

2 megjegyzés:

Téli taliga

  Meghökkentő kép, így, nyár derekán, de nekem kedves. Szeretem a hangulatát, a meglátott pillanatot, elképzelem a csöndes, téli utcát e...