2015. február 7., szombat

Az idők jelei

Történt egyszer, úgy bő másfél évtizeddel ezelőtt, lelkes és fiatal(abb) hitoktató koromban, hogy fölszálltam egy buszra. Az elsős-másodikos korú kislány a felismerés boldog örömével, éles gyerekhangján kiáltotta:
- Anya, nézd! Ő tanítja nekünk a Jézust!

Tegnap este a villamoshoz mentem. A járdaszigeten egy nő két kisiskolás korú fiával. Ahogy elhaladtam mellettük, hallom, ahogy az egyik kisfiú mondja:
- Anya, a néni a templomból.

Hát, így telnek az évek...
És így változnak a gyerekek és a hitoktatók :)

(És az ilyen történetek miatt hiányozna a blog, ha nem lenne :)

5 megjegyzés:

  1. Nem emlékszem, mikor nevezett először valaki engem bácsi-nak. Alighanem meglepődtem, de nem érdekelt. egyik kolleginám viszont, amikor Ilu néninek mondtam, keményen megdorgált, kifejezve, hogy ha még egyszer néninek merem nevezni, kitekeri a nyakamat.
    Nem mertem. Ilu és kész.
    :)

    VálaszTörlés
  2. Ebből az derül ki, hogy a gyerekek mára sokat változtak, és nem előnyükre.

    VálaszTörlés
  3. Igen. A színvonalas oktatók, tanárok, szülőnek születettek sose égnek ki.

    VálaszTörlés

Téli taliga

  Meghökkentő kép, így, nyár derekán, de nekem kedves. Szeretem a hangulatát, a meglátott pillanatot, elképzelem a csöndes, téli utcát e...