2015. február 15., vasárnap

Életpótlék

Minap olvastam egy blogban egy idézett kommentet, miszerint a blogolás életpótlék. Elgondolkoztam rajta, és igazat adtam neki. Mert amint élet van, és ebből a szempontból nem számít, hogy az aktuális élet kötelező vagy szabadprogramokból áll-e, vagy súlyosbított esetben túlélési kísérlet a kettő egybegyúrására, azon nyomban kevesebb idő, energia és igény mutatkozik ennek a leírására, megosztására. Szóval, ennyit az év elejei szép elhatározásomból. Mert élet, az van.

Ma viszont kihasználtam a szép időt és elmentem egy órát kószálni. Persze, fényképezőgéppel, valamiben nekem is kell élni a kreativitásomat. Hova is mehetnék, mint a Várba! Ingyér' van és közel. Szeretem a Várat, a hangulatát, a színeit, a folyton változó fényeket és a csöndjét is, amit a turista-özön ellenére is meg lehet találni. Ha ott fényképezek, megtehetem, hogy csak a részletekre figyeljek és egy kicsit játszom is. Hiszen az egész nekem itt van mindig.

Most ilyen képek jönnek:

Néha nyitva van egy-egy kapu

Kihagyhatatlan :)
(mégha a beállítás lehetett volna jobb is, de a színek!)

Fényjáték

Ez most szándékos? Vagy mi is van?

Egy szintre hozva

Égbeszökők

Na, ugye, hogy belefér egy képbe? :)

Három lámpa

Ezt most úgy két hétre, jóóó? :)
És nagyban, lécci, mert úgy az igazi.


4 megjegyzés:

Téli taliga

  Meghökkentő kép, így, nyár derekán, de nekem kedves. Szeretem a hangulatát, a meglátott pillanatot, elképzelem a csöndes, téli utcát e...