2016. június 19., vasárnap

Ez a nyár is elkezdődött

Jelentem: tegnap délután, belga csokoládé és áfonyás joghurt néven elnyaltam idei első fagylaltomat. Mivel ez nem a reklám helye, a hely és a cukrászda mellékes, egyébként is vidéken volt. Aztán egy kicsit turistát játszottam, elvegyülve a bámészok között, és amikor a Naptól és a naptól elpilledve vonatra ültem, néztem az elsuhanó, szépséges, hegyek övezte tájat, két gondolat pihent bennem jólesően. (Vö. Megtanítottam hallgatni a lelkem. 131. zsoltár - kábé nyári program). Az egyik, egy fészbukra való szentimentális bejegyzés lehetne, hogy milyen szép ez az ország, a másik  meg, hogy nyáááár van, nyááár, kakukk!

Ennél sokkal többet nem is ígér, de majd időnként beszámolok róla, hiszen egy nyárból még akármi is lehet ilyen hosszú idő alatt.

És nyugi, a focira hazaértem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Téli taliga

  Meghökkentő kép, így, nyár derekán, de nekem kedves. Szeretem a hangulatát, a meglátott pillanatot, elképzelem a csöndes, téli utcát e...