2016. június 22., szerda

Persze, hogy foci!

Nem sikerült hat órára hazaérnem, így több élményben is részem lehetett. Egyrészt láthattam rengeteg, többségében frissen vásárolt focimezbe öltözött fiatalt, valamennyi idősebbet és gyereket is, ahogy a különböző terekre mentek együtt nézni a meccset. Úgy fél hét tájban megállapíthattam, hogy legfeljebb csak Szenteste ürülnek ki ennyire az utcák, mint most, a közvetítés idejére. Amikor pedig leszálltam a buszról, hirtelen óriási üvöltés csapott ki az ablakokból, erről sejtettem, hogy nagyon rosszul nem állhatunk, legalább egy magyar gólnak lennie kell. A többit már láttam is :)

És, bizony, tényleg! Hát, akkor ünnepeljünk, elő egy csokipudingot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Téli taliga

  Meghökkentő kép, így, nyár derekán, de nekem kedves. Szeretem a hangulatát, a meglátott pillanatot, elképzelem a csöndes, téli utcát e...