2012. október 20., szombat

Gyorsfényképek

Októberi verőfényben, 20 fokban, mindenki csizmában jár! Leginkább térdig érő, hosszú, szűkszárúban, de van, aki bélelt, szőrösben, amilyen maradt neki a télről. Ez valami új divatőrület lehet, mert péntek délután, ahogy bámultam ki a busz ablakán, 23 csizmás nőt számoltam meg a hazaútban.
Gondolkodtam azon, hogy esetleg előveszem a hótaposót, szerintem az is elmenne, legfeljebb a divat vadhajtásának gondolnák, és talán még követője is akadna.
De mit fognak fölvenni télen?

A másik kép helyszíne egy jobb színvonalú belvárosi menza, amolyan fél-önkiszolgáló. Többnyire hivatalnokok járnak oda, ami elvileg meghatározza a vendégkör viselkedését is. Történt a minap, hogy csak átszaladtam ebédért, de mivel akkor nem volt időm leülni megenni, elvinni akartam. Meg is kaptam a műanyag dobozban, ám a doboz levest a fedele nélkül nyújtották át.
- Nem kaptam meg a tetejét - jegyeztem meg naivan.
- Itt nem is tetszik, majd a pénztárnál, ha kifizeti a dobozt.

?????????????

Ha már kifizeti valaki az ételt, letagadná a dobozt? Vagy, ha rögtön lezárhatná, az egészet ellopná ételestül? Vagy esetleg tud szaladni három utcát nyitott dobozos levessel? (Játék határok nélkül... :)
Ősbizalomról hallottam már, ekkora ősbizalmatlansággal most találkoztam először.
Nem értem én ezt.




(Nem, az írással semmi összefüggést nem kell keresni, csak ma ezt játszottam a napsütéssel és a fényképezőgéppel.)

2 megjegyzés:

  1. A bizalomról annyit, hogy az egyik leggyakoribb foglalkozás a biztonsági őrök mindenütt való jelenléte. Valamikor elég volt helyettük az érzékeny lelkiismeret.
    Ma is elég volna.

    VálaszTörlés
  2. Hajjaj! Majd lehet, hogy írok róla még.

    VálaszTörlés

Téli taliga

  Meghökkentő kép, így, nyár derekán, de nekem kedves. Szeretem a hangulatát, a meglátott pillanatot, elképzelem a csöndes, téli utcát e...