2012. október 17., szerda


Kis kacsa fürdik...
Sok derűs szem vigyázza
Madárnyi béke

A kép valamikor, a múltkori szép hétvégék egyik vasárnapján, a Feneketlen-tónál...
A vers, az meg, kérem, egy haiku, ha valakinek esetleg hiányzott volna már :)

És, hogy még ez a madárnyi béke is mennyire már csak a vasárnapok sajátja, arra példa a ma reggel, amikor kétszer is majdnem fölszálltam egy kukásautóra.

Először akkor, amikor a boltból kilépve, egy teherautó takarásában, megpillantottam közeledni a böhöm fehér jármúvet a nagy szélvédő ablakkal. Jön a busz! - hasított belém a felismerés, és szaporázni kezdtem a lépteimet. (Mifelénk ugyanis fehér buszok is járnak; ki tudja, miért, - nagy a békávé állatkertje és járműparkja.) Ja, ez csak a szemetes - és kényelmesre fogva fordultam be a sarkon, hogy onnan lessem tovább, mikor kanyarodik be a busz.
Meg is örültem nagyon, amikor kanyarodni láttam egy nagy fehéret széles ablakkal..., nyomban elkezdtem helyezkedni. De, sajnos, nem állt meg :)

Nem is tudom, mi lett volna, ha esetleg még késésben is vagyok! Mert egyébként ez egy nyugodt reggel volt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Téli taliga

  Meghökkentő kép, így, nyár derekán, de nekem kedves. Szeretem a hangulatát, a meglátott pillanatot, elképzelem a csöndes, téli utcát e...