2014. március 23., vasárnap

Halmozott tavasz

és egy váratlan, mini-blogtalálkozó Klárival :)




5 megjegyzés:

  1. De jó, hogy eljöttél! Várunk máskor is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó volt találkozni veletek, köszönöm a meghívást, vihet még arra az utam máskor is :)

      Törlés
  2. Szépeket láttál és biztosan nagyon jól érezted magad ott.
    Nem véletlen, de mindenképpen váratlan volt?

    VálaszTörlés
  3. Teljesen,
    Máshova indultam, és csak, amikor odaértem, tudtam meg, hogy arrafelé kell hazamennem. Akkor meg már kínálta magát az alkalom, mert megvolt a fogadókészség az égből pottyant vendégre :)
    Meg, szerencsére, a telefonszám is nekem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Minden olyan jól klappolt, ha megszervezzük, nem jön így össze. Még egy kis falunéző is belefért. Remélem, Kriszta, nem késett a busz, és a további programjaid is rendben lezajlottak.
      Szívesen várunk!

      Törlés

Téli taliga

  Meghökkentő kép, így, nyár derekán, de nekem kedves. Szeretem a hangulatát, a meglátott pillanatot, elképzelem a csöndes, téli utcát e...