2016. július 19., kedd

Utazások

Emiatt van, kérem szépen, így elhanyagolva ez a kis árva, akkor, hát, induljunk el! Vonattal, ahogy illik.
De ezen a vonaton még nem én ülök, ma kora este kísértem ki valakit a Keletibe, és akkor sikerült elkapnunk a Szent Márton-mozdonyt. Tudtam róla, hogy van, de még képen se láttam, most meg egyszer csak itt volt élőben. Nagyon rendesen, egy kicsit álldogált, amíg lefényképeztem, aztán elindult, hogy úgy is meglegyen.
1700 éves. Nem, nem a mozdony, azok még nem szaladgáltak a Borostyánkőúton, hanem Szent Márton, aki 316-ban Savariában született, ezért idén Szent Márton-emlékévet tartunk idehaza, amúgy meg Irgalmasság éve, a kettő pedig szép összhangban van. (Na, megint nem tudok kibújni a bőrömből, jöjjön inkább a mozdony!)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Téli taliga

  Meghökkentő kép, így, nyár derekán, de nekem kedves. Szeretem a hangulatát, a meglátott pillanatot, elképzelem a csöndes, téli utcát e...