2014. október 6., hétfő

Butlers-bölcsességek

Ha olykor a hétvégi bevásárlásnál lejjebb megyek, a város felé, a nagy plázánkba, el nem mulasztom megnézni az angol udvarházak aktuális berendezését és mutatós tárgyait. Ráadásul a falon megszívlelendő bölcsességek sorakoznak, például ilyenek:

Ha nem vágyunk nagyon sokra: minden ajándék. (Remarque)

A tökéletesség nem abban áll, hogy nincs mit hozzátenni, hanem, hogy nem lehet elvenni belőle. (A. de Saint-Exupery)

Az otthon ott van, ahol megteremtem magamnak. (Paul Coelho) - na, ezzel azért kicsit vitatkoznék.

És majdnem mindig megállom, hogy üres kézzel jöjjek ki a boltból :)

3 megjegyzés:

  1. A Butlers-válogatáshoz lenne mit hozzátenni. De jobb a békesség. Valamint gratulálok az önuralmadhoz a vásárlást illetően is.

    VálaszTörlés
  2. Az idézetekre vagy a kínálatra gondolsz? :)
    Ezért kár, hogy hiányzik a blogból a metakommunikáció, abból amit írtam: a hangsúly és a kacsintás.
    Nem elsősorban önuralom kérdése, pénztárcáé is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hehe. Ilyen az eufémizmus. Gondoltam, hogy nem a kínai butik árain mérik a portékájukat. :)
      Az idézetek a nagyközönség ízléséhez vannak szabva ugye.

      Törlés

Téli taliga

  Meghökkentő kép, így, nyár derekán, de nekem kedves. Szeretem a hangulatát, a meglátott pillanatot, elképzelem a csöndes, téli utcát e...