2014. október 23., csütörtök

Mostanában túl sokat kellett beszélnem erről, ezért most inkább ez a zene mondja el helyettem.
Én csak annyit teszek hozzá, hogy amikor egyik nyári keresetemből megvettük a vágyott lemezjátszót (egy szürke műanyag borítású Supraphon-t, ami magában szólt, nem volt még külön hangszórója), a hozzá megvett első két lemez egyike ez volt, Beethoven: Egmont-nyitánya. Sokkal-sokkal később, már felnőtt fejjel tudtam meg, mit jelentett. Amikor megvettük, csak egyszer hallgattuk meg, többet sose. Nem is értettem, miért kellett.

A neten sokféle előadásban van fönn. Van több is, ahol a korabeli, jól ismert fényképek kísérőzenéje,vagy éppen rangos zenekar adja elő, mint például a Bostoni Filharmonikusok. Mégis ezt, a talán amatőrnek tűnő felvételt választottam: a Savaria zenekar Vásáry Tamással. Ezzel csöndesen itthon vagyunk.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Téli taliga

  Meghökkentő kép, így, nyár derekán, de nekem kedves. Szeretem a hangulatát, a meglátott pillanatot, elképzelem a csöndes, téli utcát e...