2013. január 18., péntek

Gyorsfénykép

most kivételesen rólam (megmagyarázandó az egyheti hallgatást)

Gyűrött, nyúzott, hullafáradt, megfázásból kilábaló, bizonyos relációkban ezazévisjólkezdődik-helyzetű

Azt hittem, a decemberi őrületnél már nem jöhet rosszabb, aztán mégis: a januári.
Túlórák mindennap, hétvégi munka szombaton és vasárnap is, utána ugyanígy tovább a következő hét. Talán most lesz egy kis szusz.

Épp ma kaptuk meg a szabadságos papírt, a tavalyi ki nem vettekkel együtt idén 41 napon élvezhetem a semmittevést. Ha hétfőn betelefonálnék, hogy sziasztok, egyelőre ennyi, akkor csak március 21-én kellene visszamennem! Átaludnám a telet, mint egy medve :)

Ráadásul elkezdtem tornázni járni. Ma voltam az elsőn. Jaj. Nem, nem fogadalom, csak úgy szimplán józan elhatározás.

De különben derűs vagyok és nyugodt, tényleg :)
Holnap meg végre levágatom a loboncomat, ha ugyan lehet majd közlekedni a városban. Itt, a hegyen, már alig-alig, a fogas például már leállt, nemsokkal utána a pótlóbusz is. Viszont gyönyörű minden.

Ez volt a hét, január harmadik hete.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Téli taliga

  Meghökkentő kép, így, nyár derekán, de nekem kedves. Szeretem a hangulatát, a meglátott pillanatot, elképzelem a csöndes, téli utcát e...