2015. március 22., vasárnap

Állapotjelzők

A Facebookon mindenféle fejecskékkel be lehet jelölni, hogy az illető most éppen hogy érzi magát. Érdeklődéssel és kicsit furcsállva szoktam figyelni, ahogy ismerőseim sorra teszik be ezeket, hogy például izgatott, nagyszerűen van, meglepett és a többi....

Hát akkor lássuk az elmúlt hetemet ilyen állapojelzőkkel, mindegyikhez tessék odaképzelni - jobb híján - az én fejemet:

Megvolt az elsőáldozásra készülők első gyónása, mindig szeretem látni örömteli, felszabadult arcukat - boldog

Megtartottuk a nagy, teljes közösségnek szóló szentföldi beszámolót, jól sikerült, nem maradt bennem még és ha - fáradt

Egy napot utaztam is a héten, jólesett kimozdulni, kiszakadni az őrületből - felfrissült

Ettől függetlenül a hét végére sikerült jól megfáznom, köhögök kutyául, és ez csak a kezdet - beteg

Megint nem tudtam itthon folytatni és befejezni a rámolást - elkeseredett

De azért egy-két dolgot kedvem szerint átrendeztem - elégedett

Dolgoztam - mindent kibír

Ez volt a hét, mondták régen a tévében, meghajolva..


2 megjegyzés:

  1. Ez nagyon eredeti! Le vagyok maradva a piktogramokkal. Én csak kettőt szoktam használni. Most ezt: :)

    VálaszTörlés

Téli taliga

  Meghökkentő kép, így, nyár derekán, de nekem kedves. Szeretem a hangulatát, a meglátott pillanatot, elképzelem a csöndes, téli utcát e...