2012. december 25., kedd

Gyermek született nékünk



Furcsa, kettős ünnep ez. Öröm is, csönd is; fényesség és pislákoló gyertyaláng; vidám és meghitt, fölérhetetlen csoda és a kicsiny gyermek kiszolgáltatottsága. Átéljük mindegyik mozzanatát.

Idén talán a csöndes örömből és békességből jutott több, de jó volt így.

(A jászlat a kicsikkel készítettük utolsó órán, mindenki elkészíthette a magáét, dolgoztak vele lelkesen. Szeretem nézni, amilyen féltőn fogják a tenyerükbe a kis Jézust, és helyezik bele. Kellene egy szív-fényképezőgép ezekhez a pillanatokhoz :)
Az idézet meg a zsolozsmából van, csak ezt már nem tudtam odaügyeskedni a képre.)

1 megjegyzés:

  1. Idén engem az Ige testben való megszületésének a mélysége ragadott meg. Örültem, hogy kezdik enyéim érteni, hogy visszafogottan kell az ajándékozással bánni. Csendes és meghitt lett ünnepünk.

    VálaszTörlés

Téli taliga

  Meghökkentő kép, így, nyár derekán, de nekem kedves. Szeretem a hangulatát, a meglátott pillanatot, elképzelem a csöndes, téli utcát e...