2012. december 31., hétfő

Mindenért hála

A hitet másoktól szereztem
mint égig érő ablakot
akik látták magukat bennem
azoknak én csillag vagyok
én viszont nekik köszönhettem
az egész égboltozatot.
                  (Gyurkovics Tibor: Hála)

(Kovács László felvétele az idei elsőáldozáson)

Azt hiszem, ez a legfontosabb ebben az évben (is). Ezen kívül, persze, volt jó is, roszz is, szomorú is, öröm is. Idén talán az utóbbiból jutott a több, bármerre is nézek. Van miért hálát adni, és bizakodva, de a zsákbamacskának kijáró kis szorongással várni az új esztendőt.

BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNOK
MINDEN KEDVES OLVASÓNAK!


8 megjegyzés:

  1. Neked is békés,boldog új esztendőt kívánok!!
    :)
    Szeretettel:
    Mónika:)

    VálaszTörlés
  2. Szeretettel kívánok Neked jó egészséget, boldogságot, békességet az új esztendőben!

    VálaszTörlés
  3. Monika, Borka, köszönöm szépen, Nektek is kívánom :)

    VálaszTörlés
  4. Örülök aktivitásodnak. Erőt és egészséget az új évben is.

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm mindkettőtöknek :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon helyes ez a kisfiú. Maga a kép is nagyon jó!

    VálaszTörlés
  7. Igen, nekem is az egyik kedvencem. A gyerek is, a kép is :)

    VálaszTörlés

Téli taliga

  Meghökkentő kép, így, nyár derekán, de nekem kedves. Szeretem a hangulatát, a meglátott pillanatot, elképzelem a csöndes, téli utcát e...